pembekal dan pengedar madu kelulut asli dari hutan seluruh malaysia dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara madu kelulut asli untuk dijual di johor, melaka, negeri sembilan, selangor, kuala lumpur, perak, pulau pinang, kedah, perlis, terengganu, kelantan, pahang, sarawak dan sabah

D’hati Madu Kelulut Asli Dari Hutan

D’hati Madu Kelulut Asli Dari Hutan Nusantara

Assalamualaikum kepada semua pelawat laman D’hati Madu Kelulut Asli Dari Hutan Nusantara ini. Saya Zulkifli Bin Harun atau dikenali juga sebagai Paksu Cuckoo. Saya bersama 7 orang rakan saya, telah bersama untuk mengeluarkan satu produk yang hebat iaitu D’hati Madu Kelulut Asli Dari Hutan Nusantara.

PENGUMUMAN : KAMI MEMOHON BERBANYAK KEMAAFAN, DHATI MADU KELULUT ASLI DARI HUTAN SUDAH TIADA LAGI. SEBARANG KESULITAN AMAT KAMI KESALI. TERIMA KASIH

IKLAN : Peluang Jana Pasif Income Setiap Bulan Tanpa Perlu Menaja Sesiapa!

banner-peluang-menjana-pendapatan-pasif-tanpa-perlu-menaja-sesiapa-dividen-bulanan-yang-tinggi

banner-4-peluang-jana-pendapatan-pasif-buat-passive-income-bagaimana-menjana-income-pasif-secara-selamat-bersama-b4u-trades

Tujuan kami adalah untuk berkongsi khasiat dan kelebihan madu kelulut asli dari hutan ini dengan lebih ramai orang. Kami mengakui ramai orang sukar untuk mendapatkan madu kelulut yang benar-benar berkualiti untuk diminum bagi mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan. Madu bukanlah ubat, namun ianya adalah penawar kepada pelbagai penyakit tubuh badan manusia dan ianya haruslah diambil konsisten setiap hari.

Whatsapp Paksu details pesanan untuk penghantaran pos segera!

jom tukar coway kepada cuckoo dapatkan promosi iris top terkini join agen cuckoo jmg group team paksu cuckoo daftar menjadi agen cuckoo hubungi agen cuckoo seluruh malaysia paksu cuckoo 012-7092198 untuk pemasangan produk cuckoo khidmat nasihat dan pendaftaran produk cuckoo malaysia percuma

Belian tunai sekitar Johor Bahru
012-7092198 Paksu Cuckoo

dhati madu kelulut asli asli dari hutan pembekal dan pengedar madu kelulut asli seluruh malaysia johor melaka negeri sembilan selangor kuala lumpur perak pulau pinang kedah perlis terengganu pahang kelantan sabah dan sarawak. madu kelulut asli untuk dijual

Alhamdulillah, dengan izin Allah swt kami berada dalam kumpulan industri pembuatan sarang kelulut dan penjual sarang kelulut ini, maka kami sentiasa mendapat madu kelulut asli dari hutan ini. Telah lama kami dan kawan-kawan terdekat dapat menikmati rasa enak dan khasiat dari madu kelulut asli dari hutan ini.

Rasanya sungguh enak dan berbeza-beza mengikut musim dan persekitaran kawasan sarang kelulut tersebut diambil. Ada kalanya ianya berasa herba, manis masam bunga, rasa manis masam buah-buahan, ada kala warna perang, ada masa dan ketikanya berwarna hitam, kadangkala berwarna unggu dan bermacam-macam lagi.

Inilah kelebihan madu kelulut asli dari hutan ini. Berbeza dengan madu kelulut yang diternak kerana pola warna dan rasanya bergantung kepada persekitaran setempat. Berbeza dengan madu kelulut asli dari hutan ini, ianya berbeza-beza kerana tempat dan persekitarannya juga berbeza.

Selain itu kelebihan lain kepada madu kelulut asli dari hutan ini adalah madunya lebih matang kerana ianya telah bersarang lama di dalam batang-batang kayu di hutan nusantara kita ini. Jika kelulut yang diternak dan dikutip madunya, sudah tentulah tahap kematangannya tidak sama. Kerana mungkin sebulan sekali penternak madu kelulut ini sudah mula untuk menyedut hasil madu kelulut untuk dipasarkan ataupun untuk kegunaan sendiri.

Alhamdulillah kini tibalah masanya, kami berkongsi rasa enak, nikmat dan khasiat madu kelulut asli dari hutan ini bersama ANDA semua.

“Umum mengetahui dan ada kajian menyatakan bahawa khasiat satu sudu madu kelulut asli dari hutan ini menyamai enam sudu madu lebah liar hutan & 10 sudu madu lebah yang diternak”

“Ramai orang lebih menyukai rasa madu lebah kelulut dan mengatakan ianya lebih enak berbanding dengan madu lebah biasa”

Berdasarkan kajian yang dilakukan di bawah seliaan Prof. Madya Dr. Siti Amrah Sulaiman dari USM menyatakan bahawa madu kelulut mampu menurunkan paras glukos pesakit diabetes dan berkesan untuk mencegah kanser dan gout.

Whatsapp Paksu details pesanan untuk penghantaran pos segera!

jom tukar coway kepada cuckoo dapatkan promosi iris top terkini join agen cuckoo jmg group team paksu cuckoo daftar menjadi agen cuckoo hubungi agen cuckoo seluruh malaysia paksu cuckoo 012-7092198 untuk pemasangan produk cuckoo khidmat nasihat dan pendaftaran produk cuckoo malaysia percuma

Belian tunai sekitar Johor Bahru
012-7092198 Paksu Cuckoo

Kajian awal yang dilakukan oleh Pusat Penyeledikan Teknologi Makanan, MARDI menunjukkan Asid Fenilpropanaoik, Asid Protocatechuik dan Asid 4-hidroksifenilasetik adalah di antara bahan utama yang telah berjaya dikenalpasti terkandung di dalam madu kelulut.

Selain itu juga, pengambilan madu kelulut juga dapat membantu seseorang untuk kekal bertenaga sepanjang hari selain meningkatkan metabolisma tubuh

Selain itu juga, beberapa kajian khasiat madu kelulut telah di hasilkan di dalam Malaysian. Untuk ketahu apakah kahaist yang telah teruji dan terbukti merawat beberapa penyakit

Secara ringkasnya, Madu kelulut asli teruji dan disahkan mampu mencegah dan merawat 20 penyakit ini:

1. Mencegah serangan strok
2. meningkatkan daya tahan tubuh
3. Melancarkan peredaran darah
4. Memperkuatkan fungsi otak
5. Meningkatkan pengeluaran hormon
6. mengendurkan urat-urat yang tegang
7. memperbaiki sel tubuh yang rosak
8. Menghilangkan rasa letih
9. Meningkatkan metabolisma badan
10. boleh dinikmati pesakit diabetis
11. Meningkatkan kecerdasan anak
12. Membantu masa penyembuhan selepas pembedahan
13. Mencegah dan mengawal sel kenser
14. Membantu penyembuhan luka diabetes
15. Mengurangkan resedung
16. Merawat batuk, selesema dan sakit kerongkong
17. Mengurangkan lelah/asma
18. Melancarkan penafasan
19. Merendahkan tahap kandungan gula dalam darah
20. Membantu menurunkan tahap tekanan darah
21. Mencegah pembentukan batu karang

Whatsapp Paksu details pesanan untuk penghantaran pos segera!

jom tukar coway kepada cuckoo dapatkan promosi iris top terkini join agen cuckoo jmg group team paksu cuckoo daftar menjadi agen cuckoo hubungi agen cuckoo seluruh malaysia paksu cuckoo 012-7092198 untuk pemasangan produk cuckoo khidmat nasihat dan pendaftaran produk cuckoo malaysia percuma

Belian tunai sekitar Johor Bahru
012-7092198 Paksu Cuckoo

Cara pengambilan madu kelulut untuk kesihatan

Menyegarkan badan pada waktu pagi

Ambil beberapa sudu madu kelulut di waktu pagi ketika perut kosong. Jika boleh, selepas 20 minit kemudian baru lah minum air kosong.

Menyembuhkan luka dan kesan terbakar (disebabkan api atau air panas)

Sapukan madu kelulut di tempat yang terbakar atau luka. Madu bertindak sebagai antiseptik yang amat mujarab

Melegakan sakit tekak dan batuk

Ambil campuran air limau nipis/lemon suam dan campurkan sesudu madu

Membasmi parasit

Campurkan air, cuka dan madu dalam jumlah yang sama untuk ketiga-tiga bahan. Minum campuran tersebut, ia mampu mencegah parasit di dalam sistem perkumuhan

Melembutkan kulit

Sapu madu kelulut pada bahagian kulit yang kering seperti siku dan biarkan dalam tempoh 30 minit sebelum dibilas bersih

Pelembut rambut

Madu adalah pelembut rambut yang asli. Campurkan 1 sudu teh kedalam shampu yang biasa digunakan dan basuh kepala seperti biasa atau boleh campurkan madu kelulut dengan minyak zaitun. Kemudian ia disapukan pada rambut dan dibiarkan 30 minit sebelum dibilas

Bahan untuk mandi bunga

Bancuh 2 sudu makanan madu bersama dengan 1 cawan air suam. Selepas 10 minit, apabila madu sudah larut sepenuhnya, tuangkan ke dalam air takungan mandi bersama beberapa titik minyak pati lavender

Menghilangkan jerawat

Lumur sedikit madu pada jerawat dan tutup dengan band aid. Biarkan 30 minit selepas itu di buka dan basuh bersih

madu kelulut asli dari hutan penjual, pengedar dan pembekal madu kelulut asli MELAKA dapatkan dhati madu kelulut 100% asli dari hutan nusantara 012-7092198 paksu cuckoo agen madu kelulut johor bahru dan seluruh malaysia

Whatsapp Paksu details pesanan untuk penghantaran pos segera!

jom tukar coway kepada cuckoo dapatkan promosi iris top terkini join agen cuckoo jmg group team paksu cuckoo daftar menjadi agen cuckoo hubungi agen cuckoo seluruh malaysia paksu cuckoo 012-7092198 untuk pemasangan produk cuckoo khidmat nasihat dan pendaftaran produk cuckoo malaysia percuma

Belian tunai sekitar Johor Bahru
012-7092198 Paksu Cuckoo

D’hati Madu Kelulut Asli Dari Hutan Nusantara

dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara pembekal, pengedar, penjual madu kelulut asli madu lebah kelulut seluruh malaysia termasuk johor, melaka, negeri sembilan, selangor, kuala lumpur, perak, pulau pinang, kedah, perlis, kelantan, terengganu, pahang, sabah dan sarawak

Muda-muda lagi dah tak bertenaga… kena kencing manis, ada darah tinggi, kaki kena gout, kolesterol pun tak cantik, sering pening-pening, badan pun selalu letih dan lesu je?

Kembalilah kepada fitrah!

Tukar gula & detokskan badan anda sekarang! In shaa Allah, semua jenis penyakit ANDA akan reda.

dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara madu adalah penawar segala penyakit termasuk kencing manis darah tinggi kolesterol masalah jantung asma kesihatan lelaki dan wanita

* Dato’ Dr. Danial Zainal Abidin juga berpendapat menurut kajian sains, madu lebah tidak sesuai untuk bayi yang berusia 6 bulan dan ke bawah!

Memperkenalkan kepada anda D’hati Madu Kelulut 100% Asli dari Hutan Nusantara.

Dr. Eshaifol Azam Omar dari USM berkongsi maklumat dalam ruangan bersama pakar di Bernama Radio bahawa Malaysia dan Dunia amnya telah mengangkat madu kelulut ini sebagai Superfood.

Madu kelulut asli ini telahpun di amalkan sejak zaman berzaman lagi untuk mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan manusia. Malah khasiatnya telahpun terbukti dan ianya disebut di dalam Al-Quran juga.

rahsia tubuh sihat bertenaga sepanjang bulan puasa dengan dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara

Rasakan pertambahan tenaga dalam diri ANDA apabila mula mengamalkan D’hati Madu Kelulut Asli dari Hutan Nusantara ini. Dr Eshaifol Azam Omar ada menjelaskan hal ini dalam video beliau dibawah! Madu kelulut beri tenaga segera kepada tubuh!. Sangat bermanfaat dan baik ketika kita berpuasa.

Di Malaysia pada Ogos 2016, madu kelulut telahpun di angkat sebagai Superfood Malaysia No #1 oleh Menteri Pertanian ketika itu iaitu YAB Dato’ Sri Ahmad Shabery Bin Cheek.

khasiat madu lebah kelulut kepada kesihatan khasiat madu kelulut kepada kesihatan khasiat madu lebah kelulut beza madu kelulut asli dari hutan vs madu kelulut asli diternak khasiat madu kelulut asli dari hutan nusantara untuk khasiat madu kelulut untuk lelaki dan wanita untuk sakit jantung kencing manis darah tinggi dan kolesterol

Kenapa madu kelulut di angkat sebagai Superfood berbanding makanan-makanan yang lain?

Berdasarkan penyelidikan dan kajian telah terbukti bahawa madu kelulut ini..

🍀 Merupakan gula ringkas yang terbaik.
🍀Sumber tenaga yang utama.
🍀Sebagai functional food kepada organ tubuh.
🍀Mengembalikan tenaga tubuh.
🍀Memerangi sel kanser.
🍀Tingkatkan kecergasan minda.
🍀Sangat kaya dengan antioksidan.
🍀Anti penuaan dan menyerlahkan. kecantikan.
🍀Meningkatkan daya tahan tubuh.
🍀Merupakan anti diabetik.
🍀Anti keradangan yang baik.

KENAPA SAYA MEMILIH MADU KELULUT ASLI DARI HUTAN INI UNTUK SAYA & SEISI KELUARGA MINUM SETIAP HARI?

LIHAT SEBAHAGIAN DARIPADA MEREKA YANG GEMBIRA DENGAN D’HATI MADU KELULUT ASLI DARI HUTAN INI! 👍👍😍

testimoni pengguna dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara madu kelulut asli madu lebah kelulut asli penjual madu kelulut di johor, melaka, negeri sembilan, selangor, kuala lumpur, perak, pulau pinang, kedah, perlis, kelantan, terengganu, pahang, sabah dan sarawak

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Antara kebaikan D’hati Madu Kelulut Asli Dari Hutan Nusantara Ini.. Ayuh Jom ANDA Cuba 2 Botol Hari Ini Juga. Sebab Beli 2 Botol Ada Harga PROMOSI Tau… Semak Harga Kat Bawah

1. Meningkatkan Daya Tahan Tubuh
2. Mencegah serangan strok
3. Melancarkan perjalanan darah
4. Meningkatkan pengeluaran hormon
5. Membaiki Sel tubuh yang rosak
6. Mengelakkan badan berasa letih
7. Digunakan dalam rawatan pesakit Diabetes di USM
8. Meningkatkan kecerdasan
9. Membantu penyembuhan luka
10. Mencegah kanser
11. Mengurangkan masalah resdung
12. Merawat batuk ,selsema dan sakit kerongkong
13. Mengurangkan lelah/asma
14. Melancarkan pernafasan
15. Menstabilkan kandungan gula dalam darah
16. Menurunkan tekanan darah tinggi
17. Mencegah pembentukan batu karang
18. Memberi dan meningkatkan tenaga
19. Memperkuat fungsi otak dan jantung
20. Tenaga segera kepada ahli sukan

dan banyak lagi…

jom tukar coway kepada cuckoo dapatkan promosi iris top terkini join agen cuckoo jmg group team paksu cuckoo daftar menjadi agen cuckoo hubungi agen cuckoo seluruh malaysia paksu cuckoo 012-7092198 untuk pemasangan produk cuckoo khidmat nasihat dan pendaftaran produk cuckoo malaysia percuma

Belian tunai sekitar Johor Bahru
012-7092198 Paksu Cuckoo

dhati madu kelulut asli asli dari hutan pembekal dan pengedar madu kelulut asli seluruh malaysia johor melaka negeri sembilan selangor kuala lumpur perak pulau pinang kedah perlis terengganu pahang kelantan sabah dan sarawak. madu kelulut asli untuk dijual

Madu Kelulut ini bukanlah UBAT. Namun ianya adalah PENAWAR kepada pelbagai penyakit tubuh badan manusia. Ianya sangat sesuai untuk semua peringkat umur dari kanak2 sehingga ke umur orang tua.

Dengan amalan dua sudu pagi dan dua sudu malam mampu memberi tahap kesihatan yang lebih baik kepada pengguna madu kelulut ini.

Ramai golongan wanita mengambil madu kelulut ini untuk..

🍀Membentuk berat badan ideal & langsing.
🍀Sebagai penganti gula yang ideal.
🍀Meningkatkan kecantikan wanita.
🍀Madu sebagai serum dan pelembap kulit.

Demikianlah begitu banyak kebaikan madu kelulut ini kepada kesihatan tubuh badan kita.

beza madu kelulut asli dari hutan vs madu kelulut asli diternak khasiat madu kelulut asli dari hutan nusantara untuk lelaki dan wanita

Apa beza Madu Kelulut Asli Dari Hutan vs Madu Kelulut Ternak?

🌿Madu kelulut hutan lebih banyak kandungan herbanya yg baik kpd kesihatan kerana persekitarannya lebih semulajadi yang kaya dengan tumbuhan yang berkhasiat.
🌿Mengandungi bahan2 kimia semulajadi (polyphenols) yang lebih tinggi dari madu kelulut ternak yang sangat penting dalam memberikan kesan positif kepada kesihatan dan rawatan perubatan.
🌿Madu lebih matang.
🌿Khasiat yang lebih tinggi.
🌿Proses fermentasi yang telah selesai yang kaya dengan pelbagai enzim untuk kesihatan.
🌿Lebih berkualiti dan berkhasiat kepada kesihatan.

AYUH DAPATKAN SEGERA MADU KELULUT ORIGINAL DARI HUTAN KUALITI PREMIUM!!

dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara khasiat madu kelulut untuk lelaki dan wanita

Tuan2 & Puan2.. Badan kita ni Allah jadikan, secara semulajadinya ia boleh merawat diri sendiri.

Jangan sampai badan kita tak mampu melawan penyakit lagi! Waktu itu sudah parah.

Akibat pelbagai racun yang anda masukkan dalam darah. Pelbagai toksin yang masuk dalam badan ANDA melalui makanan dan minuman. Setiap hari kita makan dan minum!

Jesteru itu, ayuh hentikan gula. Gantikan gula & detoks badan ANDA semula dengan D’hati Madu Kelulut Asli dari Hutan Nusantara ini.

Anda akan lihat kesannya nanti.

Jangan sampai terlambat!

Ayuh cuba D’Hati Madu Kelulut Asli dari Hutan Nusantara hari ini juga.

HARGA JUALAN :
🐝sekotak 200g RM71.80
🌺SEM RM80 / SS RM85
🐝Termasuk kos pos

PROMOSI 2 KOTAK
🌺SEM RM150 / SS RM155
🐝Termasuk kos pos

In shaa Allah, ada DISKAUN lagi bila buat belian ulangan nanti.

contoh pesanan dari pelanggan dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara

contoh pesanan dari pelanggan dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara 2

Cara Untuk Membuat Pesanan D’hati Madu Kelulut Asli dari Hutan Nusantara

Maybank
551137505993
Zulkifli Bin Harun

jom beli madu kelulut original madu kelulut asli madu lebah kelulut asli dan original dari hutan

Whatsapp Paksu details pesanan untuk penghantaran pos segera!

jom tukar coway kepada cuckoo dapatkan promosi iris top terkini join agen cuckoo jmg group team paksu cuckoo daftar menjadi agen cuckoo hubungi agen cuckoo seluruh malaysia paksu cuckoo 012-7092198 untuk pemasangan produk cuckoo khidmat nasihat dan pendaftaran produk cuckoo malaysia percuma

Belian tunai sekitar Johor Bahru
012-7092198 Paksu Cuckoo

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

 
.
JEMPUT TONTON VIDEO INI – BUAL BICARA DI BERNAMA RADIO BERTAJUK – Madu Kelulut Asli & Khasiat Madu Kelulut Asli Kepada Kesihatan Bersama Dr Eshaifol Azam Omar, USM
.
LAMAN WEB | SOAL JAWAB D’HATI MADU KELULUT | TESTIMONI D’HATI MADU KELULUT
.
.
.
madu kelulut asli, madu kelulut asli untuk dijual, pembekal madu kelulut asli, pengedar madu kelulut asli, dhati madu kelulut asli, dhati madu kelulut asli dari hutan nusantara, madu kelulut asli dari hutan, madu kelulut asli untuk dijual di johor, madu kelulut asli untuk dijual di melaka, madu kelulut asli untuk dijual di negeri sembilan, madu kelulut asli untuk dijual di selangor, madu kelulut asli untuk dijual di kuala lumpur, madu kelulut asli untuk dijual di perak,

madu kelulut asli untuk dijual di pulau pinang, madu kelulut asli untuk dijual di kedah, madu kelulut asli untuk dijual di perlis, madu kelulut asli untuk dijual di kelantan, madu kelulut asli untuk dijual di pahang, madu kelulut asli untuk dijual di terengganu, madu kelulut asli untuk dijual sabah, madu kelulut asli untuk dijual di sarawak, pembekal madu kelulut asli di johor, pembekal madu kelulut asli di melaka, pembekal madu kelulut asli di negeri sembilan,

pembekal madu kelulut asli di selangor, pembekal madu kelulut asli di kuala lumpur, pembekal madu kelulut asli di perak, pembekal madu kelulut asli di pulau pinang, pembekal madu kelulut asli di kedah, pembekal madu kelulut asli di perlis, pembekal madu kelulut asli di pahang, pembekal madu kelulut asli di kelantan, pembekal madu kelulut asli di terengganu, pembekal madu kelulut asli di sabah, pembekal madu kelulut asli di sarawak, pengedar madu kelulut di johor,

pengedar madu kelulut di melaka, pengedar madu kelulut di negeri sembilan, pengedar madu kelulut di kuala lumpur, pengedar madu kelulut di selangor, pengedar madu kelulut di perak, pengedar madu kelulut di pulau pinang, pengedar madu kelulut di kedah, pengedar madu kelulut di perlis, pengedar madu kelulut di pahang, pengedar madu kelulut di kelantan, pengedar madu kelulut di terengganu, pengedar madu kelulut di sabah, pengedar madu kelulut di sarawak.